ایران 47

به ایران 47 خوش امدید ..

ایران 47

به ایران 47 خوش امدید ..

تغییری برای آیپاد نانو در راه است؟

New iPod Nano 2012

به نظر می‌رسد اپل در پاییز امسال، بار دیگر طراحی آیپاد نانو را دستخوش تغییر خواهد کرد و آن را با یک صفحه لمسی مستطیلی و دکمه معروف Home که پیش‌تر روی آیفون، آیپاد تاچ و آیپد دیده‌ایم، به بازار می‌فرستد.


همان‌طور که می‌دانید در پاییزِ امسال سرویس موسیقی و مدیایِ فروشگاه آیتونز یک به روزرسانی مهم و اساسی را دریافت خواهد کرد و گویا آیپاد نانوی جدید نیز همزمان با این تغییر بزرگ، عرضه خواهد شد و دکمه Home آن هم اختصاص به یک سرویس ویژه در آیتونز خواهد داشت.


یک منبع قابل اعتماد چینی فاش کرده که طراحی آیپاد نانوی جدید، شبیه عکس بالا خواهد بود، چیزی مانند یک آیفون یا آیپاد تاچ ولی کوچک‌تر. اگر این خبر حقیقت داشته باشد، باید گفت که دکمه Home راه خودش را به تمام گجت‌های استفاده کننده از iOS باز کرده و جزو اصلی طراحی آنها به حساب می‌آید. هر چند نسخهٔ iOS مربوط به آیپاد نانو مانند آیفون و آیپاد تاچ کامل نیست و امکاناتی مثل گیم‌سنتر را نخواهد داشت، بلکه صرفاً یک دستگاه پخش موسیقی با کاربردهای جانبی خواهد بود.


منبع این خبر شخصاً پوستهٔ (Case) آیپاد نانویِ جدید را دیده و می‌گوید که در جلو یک سوراخ برای قرار گیری دکمه سخت‌افزاری داشته. به نظر می‌رسد کاربردی جز دکمه Home نمی‌شود برای آن متصور بود، نظر شما چیست؟


طراحی آیپاد نانوی فعلی، این گونه است:

ipodnano-100901-4-001-narenji-ir.jpg

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد