ایران 47

به ایران 47 خوش امدید ..

ایران 47

به ایران 47 خوش امدید ..

«گلکسی‌اس ۳» سامسونگ چقدر بادوام است؟ آزمایش

توضیحات:

تلفن همراه «گلکسی‌اس ۳» سامسونگ این روزها طرفداران پروپاقرص خود را دارد و تا آخر ماه میلادی جاری نیز در بازار بزرگی به نام بازار ایالات متحده عرضه خواهد شد.

به گزارش فارنت از گیزموندو، احتمالا شما هم مانند ما کنجکاو (البته از نگاه طرفداران دو آتشه سامسونگ بخوانید: فضول) بوده‌اید که بدانید تبلیغات مطرح شده در خصوص دوام صفحه نمایش این گوشی تا چه حد واقعی و جدیست! مطمئنا می‌دانید که صفحه نمایش ۴.۸ اینچی «گلکسی‌اس ۳» را یک محافظ صفحه نمایش «گوریلا گلس ۲» محافظت می‌کند.

 


در این میان شاید بهترین آزمایش کننده این گونه ادعاها یک موسسه بیمه‌ای باشد که وظیفه بیمه این گونه دستگاه‌های دیجیتالی و یا بهتر بگوئیم گجت را بر عهده دارد. موسسه بیمه اسکوارترید (SquareTrade) چندین آزمایش سقوط واقعی را برای رسیدن به جواب سوالی که در تیتر مطرح کردیم انجام داده است: «گلکسی‌اس ۳» چقدر بادوام است؟

در این چند آزمایش از موقعیت‌هایی که احتمال سقوط بیشتری در آنها است بهره گرفته شده و کارشناسان موسسه اسکوارترید از موقعیت‌هایی مانند نزدیک گوش، پرتاب گوشی به هوا توسط کودک و افتادن از روی ماشین به دلیل جاماندن بر روی آن بهره برده‌اند.

در دو آزمایش از سه آزمایش انجام گرفته شده صفحه نمایش «گلکسی‌اس ۳» شکسته شد. فیلم را ببینید و نظر خودتان را بگوئید لطفا!


http://static.gsm.ir/Repository/files/download/khordad%2091/gsvsip.zip              لینک دانلود فیلم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد