ایران 47

به ایران 47 خوش امدید ..

ایران 47

به ایران 47 خوش امدید ..

وودی آلن دوست داشتنی

برای مشاهده به ادامه مطلب بروید ..

 

100درصد بخونید باحاله ...... حالا خود دانی ...

هرگز حاضر نیستم عضو جایی باشم که حاضر است آدمی مثل من را به عضویت قبول کند.woody

اگر با دیدن فیلمم یک نفر دیگر احساس بدبختی کند، احساس می کنم که کارم را درست انجام داده ام!

دو باور غلط سال هاست که درباره ی من بین مردم رواج دارد. یکی اینکه من روشنفکرم، فقط به این دلیل که عینکی هستم! و بدتر از آن اینکه هنرمند، چون فیلم هایم نمی فروشد!

از همون بچّگی تو انتخاب زنا اشتباه می کردم. وقتی رفتیم سفیدبرفی رو ببینیم، همه عاشق سفیدبرفی بودن و من عاشق نامادری بدذاتش!

در دنیا دو جور آدم وجود داره: آدمای خوب و آدمای بد. آدمای خوب شبا خوب می خوابن امّا آدمای بد… می دونین، اونا می دونن که از ساعات شب استفاده های بهتری هم میشه کرد.

www.iran47.blogsky.com

مهم نیست که مرگ کی و کجا سراغ من می یاد، مهم اینه که من اون موقع اونجا نباشم.

احساسات یک فیلمساز در پروژه ای فوران کرد و مردم فیلمی مثل آنی هال را دیدند و همه فکر کردند که زندگینامه ی خودم است. اما من اهل جزیره ی کانی نیستم، من زیر چرخ و فلک به دنیا نیامدم، پدرم اصلا در جایی که ماشین های کوچک بازی باشد کار نکرده است، و من به این صورت با دایان کیتون آشنا نشدم و آن طوری هم از هم جدا نشدیم… البته شخصیتی وجود دارد که کلافه است و به ستوه آمده است. چیزهای خاصی از زندگی من هست، احساساتی خاص، حتی گاهی حادثه ای خاص، اما عمیقا آنها تخیلی و کاملا ساختگی هستند.

من یک دوره کلاس تندخوانی رفتم و «جنگ و صلح» را در ده دقیقه خواندم. درباره ی روسیه بود!!

به زندگی پس از مرگ اعتقادی ندارم، اگرچه با خودم چند تا لباس زیر برمی دارم!

دگرجنس خواهی را دارم تمرین می کنم، اگرچه دوجنس خواهی در پارتی آخر هفته بخت شما را دقیقا دوبرابر می کند!!

نگرانی های زیادی دارم. از تاریکی می ‌ترسم و به روشنایی هم مشکوکم.

سکـ-س داشتن مثل ورق بازی است. اگر یار خوبی ندارید بهتر است که دست خوبی داشته باشید!!

www.iran47.blogsky.com

من نمی خواهم از طریق آثارم به جاودانگی برسم، می‌خواهم با نمردن جاودانه بشوم!!

در خانه، من رئیسم و زنم فقط تصمیم گیرنده است!

زندگی از هنر تقلید نمی کند، از برنامه‌های مزخرف تلویزیونی تقلید می کند!

زندگی به دو بخش بدبختی و فلاکت تقسیم شده است!

۷۴ درصد آمارها ساختگی است!

شیر و گوساله شاید کنار هم بخوابند اما گوساله خوابش نخواهد برد!

من اهل مبارزه نیستم. یک بار زیر ماشینی رفتم که دو نفر هلش می دادند!

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:38 ب.ظ http://www.pic4mee.mihanblog.com

____
_(____)_
___ooO_(_o__o_)_Ooo___
ســـــلام
وبلاگ قشـــنگی داری
اگه دوست داشتی به وبلاگ من هم
بیا
خوشحال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد