ایران 47

به ایران 47 خوش امدید ..

ایران 47

به ایران 47 خوش امدید ..

نقد و بررسی بازی Need for Speed: Most Wanted 2012

برای مشاهده به ادامه مطلب بروید .

Need for Speed: Most Wanted 2012
سبک: Driving/Racing/GT/Street 
سازنده: Criterion Games 
ناشر: Electronic Arts

تـاریخ انتشـــار :سه شنبه 09 آبان 1391

فرار در 60 ثانیه!

استودیوی بازیسازی Criterion را با ساخت سری Burnout می شناسیم که از سال 2008 که بازی بسیار زیبای Burnout Paradise را راهی بازار کرد، نسخه دیگری عرضه نشده، اما در این مدت این استودیوی بازیسازی یک نسخه از سری بازی های Need for Speed را راهی بازار کرد که نمایش بسیار خوبی از خودش داشت و به همین دلیل EA تصمیم گرفت که ساخت یک نسخه دیگر از این سری را به این استودیو بدهد. Need for Speed: Most Wanted جدید دوباره می خواهد یادآور نمایش های خوب نسخه قبلی اش باشد که به نظر خیلی ها هنوز یکی از بهترین نسخه های NFS تا کنون است. این بازی دنباله ای بر نسخه 2005 نیست و تنها نام آن را به دنبال دارد.
همچنین صحنه های سینمایی کمتری دارد که در این چند سال در سری بازی های NFS به دیدن آن ها عادت کرده بودیم. بازی در یک شهر خیالی به نام Fairhaven رخ می دهد و مسابقات رانندگی زیرزمینی آنجا را به نمایش درمی آورد. بازیکنان با شرکت در مسابقات مختلف درجه خود را در بازی بالا می برند تا بتوانند در مسابقات سطح بالاتری شرکت کنند، اما پلیس نیز آن ها را راحت نمی گذارد و همیشه به دنبال دستگیری آن ها است. بازی دارای صحنه های Takedown زیاد و برخوردهای هیجان انگیز است. همچنین راه های مختلفی در یک مسیر قرار دارند که می توانید از آن ها برای میانبر زدن استفاده کنید.

برای نمایش تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید. سایز اصلی تصویر790در494 میباشد

همچنین یک Leaderboard در بازی وجود دارد که درجه شما را در بین رانندگانی که در شهر حضور دارند به نمایش درمی آورد. Most Wanted جدید بجای اینکه یک Need for Speed باشد، بیشتر به دنباله ای برای Burnout Paradise شباهت دارد. حالت Arcade بازی بسیار جالب است و هیجان خوبی دارد. بخش چندنفره بازی نیز از قسمت هایی بود که به نمایش درآمد و بازیکنان توانستند کنترل یک Ford Mustang Boss 302 را به دست بگیرند. در این بخش بازیکنان به صورت کاملاً خودکار در کنار هم قرار می گیرند و به سمت یک مسابقه و Checkpoint خواهند رفت. نکته جالب در گرافیک بازی است.
ساختمان ها، آسمان، افقی که در بازی طراحی شده و... سریعاً چشم شما را به سمت خود جلب می کنند. استودیوی Criterion بازی زیبایی را تا این لحظه ساخته است. زمانی که همه بازیکنان از خط پایان بگذرند، مسابقه به پایان می رسد و به یک مسابقه دیگر می روند. مسیرها بسیار متفاوت هستند. از اتوبان های مختلف گرفته تا خیابان ها و مسیرهای پر پیچ و خمی که در این شهر مشاهده می کنید، به محل هایی برای مسابقه تبدیل شده اند. این بازی بخش آنلاین بسیار خوبی دارد و چالش های بسیار عالی را پیش روی بازیکنان قرار می دهد که در سرتاسر شهر رخ می دهد. همچنین المان های خوبی را از بخش چندنفره بازی Burnout Paradise در خودش قرار داده است.
برای نمایش تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید. سایز اصلی تصویر790در494 میباشد

یکی از چیزهایی که در بخش چندنفره این بازی مشاهده می کنید، Autolog است که در نسخه های قبلی سری بازی های NFS دیده شده بود و در بازی Hot Pursuit برای اولین بار به نمایش درآمده بود. بخش Autolog باعث شده که بازی Most Wanted بسیار عالی به نظر برسد و مضامین بیشتری در قسمت آنلاین و چندنفره داشته باشد. در این بازی همانند بازی های اول-شخص تیراندازی میزانی XP بدست می آورید و در جدول رده بندی بازی خود را بالا می کشید. همچنین Speed Pointهایی در بازی وجود دارند که باعث می شود شما امتیازهای بیشتری بدست بیاورید. بخش تک نفره بازی نیز هیجان انگیز به نظر می رسد.
تعقیب و گریزهایی که پلیس با رانندگان انجام می دهد، بسیار عالی از کار درآمده و حس نسخه اصلی MW را در خود دارد. همچنین المان هایی از بخش های اکشن نسخه های قبلی را در خودش قرار داده تا بازیکنان یک روند خوب را در این بازی داشته باشند. همچنین امکان ایجاد تغییرات مختلف در اتومبیل ها را دارید و می توانید آن ها را رنگ کنید و تجهیزات بهتری برای آن ها خریداری کنید. آن چیزی که Criterion از این بازی به نمایش درآورد، ترکیبی از دنیای اتومبیل های لایسنس شده سری Need for Speed با دنیای هیجان انگیز و پر زد و خورد بازی Burnout Paradise بود. کیفیت بازی خیلی خوب بود و این موضوع نشان می دهد که Criterion همچنان بازی های رانندگی خوبی می سازد.
برای نمایش تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید. سایز اصلی تصویر790در494 میباشد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد